سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل های مختلف دوربین مداربسته مخفی

ویژگی های انواع دوربین مداربسته مخفی

این دوربین های مداربسته مخفی که به عنوان اشیاء روزمره خانگی (که بسیاری از آنها در بخش فعال ما قرار دارند) پنهان شده اند ، با این ایده ساخته شده اند که می توانید آنها را در مناطق اطراف خانه یا محل کار خود قرار دهید و به نظر کسی که بی جا است ، نباشد. به آنها برخورد می کند انتخاب ما از تجهیزات بدنه پوشیده شده در نظر گرفته شده است تا در مورد شخص شما حمل شود تا بتوانید مناطق اطراف هر کجا که می روید را رصد و ثبت کنید. برنامه های رایج برای چنین دستگاههایی جمع آوری شواهد ویدئویی و/یا صوتی محرمانه است بدون اینکه شخص یا افراد دیگر از انجام این کار مطلع باشند. پنج (5) کاربرد ساده:

با احتیاط از تعاملی فیلم بگیرید که در آن می توانید برای مثال سهل انگاری را اثبات کنید. بی اعتمادی به یک موقعیت خاص

جمع آوری شواهد ویدئویی و/یا صوتی برای نشان دادن رفاه شخصی شما در مواردی که سوءاستفاده از شما صورت می گیرد

وقتی دیگران ادعا می کنند که شما به شیوه خاصی گفته اید یا عمل کرده اید ، چیزهایی را رد کنید … و شما می توانید خلاف این را ثابت کنید
مخفیانه ضبط مصاحبه ها یا جلسات برای شفاف سازی

به عنوان یک وسیله امنیتی برای خانه یا محل کار شما

لیست برنامه های کاربردی بی پایان است ، اما بسیار مفید است ، و مهمتر از همه استفاده از آنها برای نمایندگی در پلیس و ارائه در دادگاه قانونی کاملاً قانونی است.

دوربین های مدار بسته مخفی

یک دوربین مخفی که از فناوری داده استفاده می کند انواع مختلفی دارد و کاربردهای مختلفی نیز دارد. برخی از آنها طوری طراحی شده اند که شبیه اشیاء روزمره به جعبه های اتصال و کیت های تقویت کننده هستند ، این فناوری درون این دستگاه ها هوشمندانه است.

با بالاترین کیفیت تصویر به علاوه یک میکروفون یکپارچه بسیار حساس ، می توانید داده های ویدئویی و صوتی یک معامله گر را که به خانه شما مراجعه می کند و گمان می کنید قصد دارد سریع آن را بکشد ، ضبط کنید ، شاید یک دوربین را در دفتر کار بگذارید که در آن شک دارید ممکن است یکی از کارکنان سرقت کند یک واحد اینترنت که به عنوان جعبه دستمال کاغذی عمل می کند ، می تواند در خانه شما باقی بماند تا مطمئن شوید که نوجوانان شما در حالی که بیرون از خانه هستید خوب نیستند ، یا یک دستگاه ضبط شب و روز ممکن است به عنوان یک دستگاه امنیتی مفید باشد. از وسایل نقلیه یا ساختمان های فرعی خود محافظت کنید.

منبع : اینجا